Ким був Абдулов за національністю

Ж. Верн “П”ятнадцятирічний капітан”

Ім’я чоловіка, якого зустріли пасажири “Пілігрима” на березі, коли висадилися в Африці.

“Пілігрим” утратив правильний курс через:

недосвідченість Діка Сенда;

навмисне псування компасу зловмисником

Дік Сенд мало не загинув під час:

похорону вождя африканського племені;

Дінго мав на нашийнику вигравіювані літери:

урятований з потопаючого корабля

Кузен Бенедикт захоплювався:

На судно “Пілігрим” Дік прийшов

До якої саме частини Африки приплив «Пілігрим»

З якою метою команда “Пілігрима” відправилась в море?

Роман “П’ятнадцятирічний капітан” Ж.Верн присвятив

Кому вдалося втекти від работоргівців:

Чому Дінго ненавидів Негору:

Негору жорстоко поводився із собакою;

Негору вбив капітана Халла;

Негору вбив хазяїна Дінго;

Дінго інстинктивно відчував, що Негору – погана людина.

Своє прізвище Дік Сенд отримав:

від назви місця, де його знайшли

Що вимагав Негору від місіс Уелдон?

Написати листа чоловікові про те, що вона із сином і кузеном перебувають у полоні.

Ким за освітою був Жуль Верн?

У своїх творах Ж. Верн поєднав розповідь про літературні пригоди із:

Які припущення Жуля Верна здійснилися?

Запуск штучних спутників Землі.

Мандри в глибинах океану за допомогою спеціальних апаратів.

Опанування небесного простору на ракетах.

Створюйте онлайн-тести

для контролю знань і залучення учнів

до активної роботи у класі та вдома

Ким є за національністю Невідомий? Виберіть одну відповідь:

єврей

німець

таджик

українець

Знайти помилки в реченнях, відредагувати і записати. 1. У змаганнях брали участь тридцять два спортсмена. 2. Через десять хвилин від компанії відокре … мились троє хлопці і почекали, поки він [Богдан] підійде ближче. 3. Японський ніж, завдовжки тридцять один сантиметри. 4. Три з половиною метрів осадки для річки було забагато.

Написати переказ та доповнити роздумами про щастя.Контрольний докладний переказтексту-роздуму дискусійного характеруУ пошуках щастяІ от почалася моя р … обота. Анкету треба було провести якнай-швидше. Відповіді слухати уважно. Без зайвих запитань.Переважно з початку розмови мого запитання немовби не ро-зуміли: «Як? Що? Яке щастя?» І тільки на повторне запитання згоджувалися трішки подумати. Відповіді були настільки різні,що я спочатку просто розгубилася. Однак, намагаючись знайтив них щось спільне, я все ж таки зробила висновки.Насамперед щастя для кожного — це щось найприємніше, найкраще в житті. Тут усі були одностайні. Ніхто не вважав за щастя якусь неприємну гидоту. Щастя для більшості поляга-ло в тому, чого вони в цей момент не мали. Зазвичай грошей.Тому щастя — у багатстві. Виграти в лотерею, знайти портфель із мільйонами, дістати спадщину. За багатством згадували здоровʼя. Щастя — у доброму здоровʼї. Потім слідувала слава.Кохання посіло аж четверте місце. Може, тому, що його булолегше здобути?Але найбільше враження на мене справили відповіді двох лю-дей. Один із них — священик, другий — письменник Клод Барте-ле. Священик категорично й з абсолютною переконаністю відпо-вів, що щастя на землі немає. Життя є тільки підготовкою свого щастя на небі.Відповідь письменника Клода Бартеле була особливою:— Не знаю, дочко. Сімдесят шість років прожив на землі, довго свідомо шукав щастя, інколи думав, що впіймав. Але коли роз-тулював долоню, щоб подивитись, яке воно зблизька, то там нічого не виявлялося. Бачив я багато, як люди бігали за ним. Був свідком, як цілі народи ганялися за пташиною щастя. Але не ба-чив, щоб хто-небудь її впіймав. А коли так, хто ж має право каза-ти, яка вона, ця пташка щастя? Ніхто. Правда ж?​

Допоможіть аооаоаоара Речення з різними видами зв’язку, правильно розставляючи розділові знаки, накреслити схеми. Василько їхав лісом коні глибоко пор … инали в сніг і ледве-ледве переступали з ноги на ногу. ​